FOREX Banks Tolktjänst

2010-05-05

Ekonomitidningen Privata Affärer ut-såg FOREX Bank till ”Årets uppstickar-bank 2009”. Motiveringen till utmärkelsen i sammandrag: ”en bank som växlat spår från enbart valuta till bredare tjänster och därmed fyller tomrum bankkunder efterlyst”.

FOREX Bank söker ständigt nya vägar för att förbättra servicen för våra kunder. Senaste greppet är en tolktjänst på sju skilda språk! Kunder som, till exempel, önskar låna pengar kan därmed tala med FOREX Bank på det språk de förstår bäst och få avtalet översatt. Tolkservicen omfattar arabiska, bosniska, farsi (som talas i Iran), kroatiska, polska, serbiska och turkiska. Servicen nås på telefon 0200-22 22 20 och tjänsten är öppen måndag–fredag 8–17. Det går också att ta sig dit via www.forex.se och klicka på ”Kontakta oss” uppe till höger på startsidan.