FOREX VISA och hole-in-one FOREX

2009-11-02

Visa är ett säkert kort före och under resan – ett riktigt ess när det gäller såväl betalfunktion som försäkringsskydd! Om du betalat minst 75 procent av resans pris med kortet ger det, tillsammans med hemförsäkringen, ett närmast heltäckande skydd för dig och familjen. Och detta under en bortavaro som sträcker sig upp till 60 dagar!

För längre vistelse utomlands och för kompletteringar av försäkringsskyddet rekommenderar vi att du kontaktar vår samarbetspartner och försäkringsgivare, Europeiska Försäkringsaktiebolaget. Se detaljerna i det skydd som FOREX Visakort ger på www.forex.se  Där kan du även notera att kortet till och med kan täcka kostnaderna för en golfspelares våta dröm – ”champagne till alla” efter hole-in-one!