Skydda din Identitet!

2010-03-19

Att använda sig av någon annans identitet för att exempelvis söka kredit är ett brott som blir allt vanligare. Det finns många exempel där post har stulits ur brevlådor i syfte att komma åt andra personers uppgifter. Personuppgifter har blivit en eftertraktad handelsvara och ett ökande problem, i synnerhet under storhelger.

Min Bevakning är en tjänst som levereras från FOREX Banks samarbetspartner UC och som meddelar dig via e-post om någon använder din identitet i syfte att söka kredit. Du får dessutom överblick över den information som finns registrerad om dig - från civilstånd och krediter till ev. betalningsanmärkningar. Tjänsten kostar 295 SEK/år och ger dig ett nödvändigt skydd mot ett otrevligt integritetsbrott – stölden av din identitet. Min Bevakning beställer du själv på www.minuc.se Kunder till FOREX Bank får just nu 30 procents rabatt om du anger kampanjkoden ID-KOLL.