TÄVLA OM 50 000!

2009-08-03

Du har väl inte missat att du kan vinna 50 000 kronor i kontanter i FOREX Banks stora sommartävling?

Om så är fallet, finns chansen fortfarande kvar – tävlingen pågår nämligen månaden ut. Den är öppen för alla som redan har konto i FOREX Bank eller för personer som öppnar konto/konton före 31 augusti. Kom in till någon av våra 85 bankbutiker för att delta i tävlingen! Som extra bonus får deltagare som växlar in minst 5 000 kronor i utländska pengar en engångsrabatt om 50 kronor.

FOREX Lönekonto är ett av marknadens mest förmånliga med en ränta på 1,01 procent från första kronan. Till detta kan du knyta autogiro, som är en gratistjänst. Anmäl ditt konto till fasta mottagare så sker betalningen per automatik. Med FOREX Bankkort kopplat till lönekontot kan du betala tjänster och varor och göra bankomatuttag över hela världen. Bankkortet kostar 240 kronor/år. FOREX Spara är det konto som lämpar sig bäst för långsiktigt sparande. Räntan här är för närvarande 1,01 procent. Båda kontona ger gratis tillträde till vår internetbank. Genom lönekontot kan du göra betalningar och överföringar, via sparkontot går det att göra överföringar till andra konton över nätet. FOREX Banks kunder omfattas givetvis av den statliga insättningsgarantin.

Klicka här för att läsa mer om tävlingen.