VINNARE AV 50.000 SEK

2009-10-01

Sommarens tävling är avgjord. Efter en lång sommar med många tävlingsbidrag har FOREX Bank utsett en lycklig vinnare till 50.000 SEK. Bidraget som vann är ”FOREX - Banken där kunden står högst i kurs!” Juryns motivering är att det stämmer bra med FOREX Banks värderingar och utbud.

Sven Karlsson från Lund är den lyckliga vinnaren till 50.000 SEK. Sven är kund i banken sedan maj 2008. Han presenterar sig som skribent, därav hans intresse för denna typ av tävlingar. Sven upplever FOREX Bank som en nära och tillgänglig bank där det är praktiskt och enkelt att uträtta sina ärenden. På fotot får en av Lunds affärschefer, Kerstin Sjöstedt personifiera det som Sven vill framhålla - FOREX banks personal som alltid är vänlig och alltid har ett korrekt bemötande.

Tack alla ni som deltog i tävlingen!