Nypremiär för FOREX Bank på Stockholm Arlanda Airport

2015-12-18

FOREX Bank öppnar idag en ny bankbutik på Arlanda Airport för att ytterligare förbättra servicen till resenärerna.

Den nya butiken som är lokaliserad efter säkerhetskontrollen i Terminal 5, gateområde F26-39, har en helt ny design anpassad efter det öppna utseende som kännetecknar flygplatsens övriga butiker.

– Detta är ett andra steg i vår satsning på att förbättra tillgängligheten för våra kunder på Arlanda. I somras utökade vi närvaro på flygplatsen med tolv uttagsautomater laddade med utländsk valuta och nu är det premiär för vår nya butik som har ett vassare läge och en mer tilltalande butiksdesign, säger Anders Scherlund, VD på FOREX Bank.

I samband med nypremiären kommer FOREX Banks ursprungliga butik på airside Terminal 5 att stängas.

Övrig information
Swedavias äger, driver och utvecklar Stockholm Arlanda Airport, Göteborg Landvetter, Bromma Stockholm, Malmö Airport, Luleå Airport, Umeå Airport, Åre Östersund Airport, Visby Airport, Kiruna Airport och Ronneby Airport.