Vanliga frågor om kreditkortet

  • Kan jag höja krediten på mitt FOREX Kreditkort?

    Det går bra att ansöka om höjning av krediten på ditt FOREX Kreditkort. Du kan ansöka om höjning på vår hemsida eller i någon av våra butiker .

  • Jag har glömt pinkoden till mitt kort. Hur gör jag för att få en ny?

    FOREX kreditkort PIN-koden hittar du enklast och snabbast genom att logga in på Kreditkortsportalen.

  • Varför behöver jag visa legitimation för att ta ut pengar på mitt kort hos er när jag har pinkod?

    Då vi betalar ut kontanter och valuta gäller andra regler än om du betalar med kortet i en vanlig butik. Kortföretagen ställer andra krav på oss än på vanliga butiker och vi måste därför titta på din ID-handling, trots att du har pinkod.

  • Vart loggar jag in för att se saldot på mitt kort?

    Har du vårt FOREX Kreditkort loggar du in i Kreditkortsportalen . Där kan du se ditt korts saldo, transaktionshistorik, dina fakturor samt ändra inställningar för ditt kreditkort. Du hittar inloggningen Kreditkortsportalen längst upp till höger på vår hemsida www.forex.se

  • När är förfallodagen för FOREX Kreditkort?

    Förfallodagen för vårt FOREX Kreditkort är den sista bankdagen varje månad . Då ska pengarna vara oss tillhanda .